De vier kernwaarden van Yes We Can Clinics zijn openheid, eerlijkheid, respect en bereidwilligheid. Uiteraard is de inzet van onze honderden medewerkers hier ook op gebaseerd, maar om de algehele sfeer en verbeteringen binnen de organisatie te meten hebben we een zeer uitgebreid onafhankelijk medewerkers tevredenheidsonderzoek laten uitvoeren.
De resultaten van het onderzoek zijn écht verbluffend. Wat waren we dan ook ontzettend onder de indruk en trots. Trots dat we dít hebben bereikt. Dat de mensen waarmee we iedere dag keihard werken om de fellows en hun families te helpen, dit ook oprecht met plezier en naar tevredenheid doen. Dat is natuurlijk geweldig.
Na de euforie kwam wel direct de realisatie dat er ook zaken zijn waar we nog verbeterslagen moeten maken, zoals de persoonlijke ontwikkeling en de interne communicatie. Voor ons alleen maar geweldig dat we dit nu in kaart hebben kunnen brengen. Deze verbeteringen staan dan ook op ons netvlies en Yes We Can zou Yes We Can niet zijn als we hier niet al keihard mee aan de slag zijn gegaan. Het doel is dan ook dat bij het volgende onderzoek deze punten aanzienlijk verbeterd zijn.
Heel veel dank aan iedereen die een bijdrage levert aan de organisatie en de optimalisatie hiervan. Marcel en ik kunnen niet genoeg benadrukken hoe trots we al zijn en dat kan alleen maar meer worden. Yes We Can!
Jan Willem Poot
CEO en Oprichter van Yes We Can Clinics